Kateřina Nekulová

Master's thesis

Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice

Segmentation of food e-shops customers in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice si klade za cíl identifikovat zákazníky potravinových e-shopů v České republice. První kapitola se zaměřuje na teoretický proces segmentace trhu, její jednotlivé kroky, metody a segmentační kritéria. Druhá kapitola se zabývá vývojem online nakupování v České republice se zaměřením se na online nakupování potravin. Kapitola …more
Abstract:
The diploma thesis Segmentation of food e-shop customers in the Czech Republic aims to identify segments of customers of food e-shops in the Czech Republic. The first chapter focuses on the theoretical process of market segmentation, its individual steps, methods and segmentation criteria. The second chapter deals with the development of online shopping in the Czech Republic with a focus on online …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 9. 2017
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Mariana Suchopárová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71119

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic