Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice – Kateřina Nekulová
Kateřina Nekulová
Master's thesis
Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice
Segmentation of food e-shops customers in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice si klade za cíl identifikovat zákazníky potravinových e-shopů v České republice. První kapitola se zaměřuje na teoretický proces segmentace trhu, její jednotlivé kroky, metody a segmentační kritéria. Druhá kapitola se zabývá vývojem online nakupování v České republice se zaměřením se na online nakupování potravin. Kapitola …moreAbstract:
The diploma thesis Segmentation of food e-shop customers in the Czech Republic aims to identify segments of customers of food e-shops in the Czech Republic. The first chapter focuses on the theoretical process of market segmentation, its individual steps, methods and segmentation criteria. The second chapter deals with the development of online shopping in the Czech Republic with a focus on online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71119
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2017
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Mariana Suchopárová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71119
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod