Ing. Jan Soukup

Bakalářská práce

Řízení kvality jako klíčový princip vztahů se zákazníky v oblasti finančního poradenství

Quality management as a key principal of the relationship with customers in financial councelling sector
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována přístupu ke kvalitě jako hlavnímu principu v budování vztahů se zákazníky a zpracování marketingové strategie. První, teoretická část, je zaměřena na uvedení základních pojmů z oblasti tvorby hodnoty pro zákazníky, řízení vztahů zákazníky a v neposlední řadě také procesy řízení samotné kvality. V poslední, praktické části, je popsán reálný stav a vnímání oboru finančního …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the subject matter of quality management as a key principal in customers relationship development and marketing startegy elaboration. First theoretical part is focused on basical conception from the sphere of creation of value for customers and customer relationship management and last but not least also the processes of quality management itself. In last practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní