Apartmány Brychovi - návrh marketingové strategie a taktiky – Erika Suchánková
Erika Suchánková
Bakalářská práce
Apartmány Brychovi - návrh marketingové strategie a taktiky
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce zahrnuje literární rešerši týkající se marketingové strategie a taktiky. V praktické části práce budou analyzována primární data týkající se spokojenosti, přání a preferencí návštěvníků Apartmánů Brychovi. Na základě zjištěných primárních dat budou návržena opatření na zlepšení současného stavu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.