Barbora Ballošová

Diplomová práce

Employer Brand

Employer Brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice tvorby značky zaměstnavatele na příkladu vybrané společnosti. Téma Employer Brandingu je v teoretické části nejprve zasazeno do kontextu personálního marketingu z důvodu jasného vymezení obou pojmů a dále je zde shromážděn ucelený teoretický rámec problematiky budování značky zaměstnavatele, který čerpá z odborné literatury jako i z elektronických zdrojů, zejména …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of creating an Employer Brand on example of a selected company. First in theoretical part, Employer Branding is put in context of HR Marketing in order to clearly define both of these concepts. Secondly, a comprehensive theoretical framework of Employer Branding based on professional literature as well as electronic resources, especially professional articles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Otakar Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75299

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management