Barbora Ballošová

Master's thesis

Employer Brand

Employer Brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice tvorby značky zaměstnavatele na příkladu vybrané společnosti. Téma Employer Brandingu je v teoretické části nejprve zasazeno do kontextu personálního marketingu z důvodu jasného vymezení obou pojmů a dále je zde shromážděn ucelený teoretický rámec problematiky budování značky zaměstnavatele, který čerpá z odborné literatury jako i z elektronických zdrojů, zejména …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of creating an Employer Brand on example of a selected company. First in theoretical part, Employer Branding is put in context of HR Marketing in order to clearly define both of these concepts. Secondly, a comprehensive theoretical framework of Employer Branding based on professional literature as well as electronic resources, especially professional articles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2019
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Otakar Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75299

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management