Rizikové faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Lenka NOVÁKOVÁ
Mgr. Lenka NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Rizikové faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Risk factors of virtual communication of children with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rizikovými faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část práce se věnuje kyberprostoru a virtuální komunikaci v obecné rovině. Dále je zde pojednáno o psychosociálním vývoji dospívajících žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu kyberprostoru. Součástí je rovněž vymezení možných hrozeb, souvisejících s virtuální komunikací …víceAbstract:
This thesis focuses on risk factors of virtual communication of children with special educational needs. The theoretical part deals with cyberspace and virtual communication in general. Furthermore, the psychosocial development of adolescent children with special educational needs in the context of cyberspace is discussed. It also defines possible threats related to virtual communication and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Lenka. Rizikové faktory virtuální komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva