Bc. Zuzana Václavíková

Diplomová práce

Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku

Perception of Fairy-Tale Symbolism by Pre-School Children
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Teo-retickou základnou je samotná pohádka, kterou se zabývá první kapitola. Je zde blíže po-psaná symbolika, jaký má pohádka pro dítě význam, druhy a funkce pohádky. Následující kapitola se věnuje představám a prožitkům dítěte. Ve třetí kapitole teoretické části se věnu-jeme dítěti a pohádce. Popisujeme zde, jaký vliv na …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the perception of the symbolism of fairy tales by pre-school children. The theoretical basis is represented by the fairy tale itself, which analyzed in the first chapter, including the meaning of symbolism, the meaning of a fairytale for a child, fairy tale types differentiation and their function. The following chapter is centered around the child's ideas and experiences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jana Doležalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Václavíková, Zuzana. Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe