Bc. Sára Dvořáková, DiS.

Diplomová práce

Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)

Three types of persuasive communication – expert trust, motivation, and fear (case study)
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma „Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)“ bylo identifikovat jednotlivé persuasivní strategie zvolené reklamy, které využívají konkrétní apely a určit způsoby jejich spolupůsobení na konzumenty. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla provedena literární rešerše, která byla rozdělena do 6 kapitol …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis on the topic "Three types of persuasive communication - expert trust, motivation and fear (case study)" was to identify individual persuasive strategies of selected advertising that use specific appeals and determine ways to interact with consumers. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literature search was performed, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace