Bc. Juraj Pálenik

Diplomová práce

Vykreslování volumetrických oblak v reálném čase

Real-time rendering of volumetric cloud
Anotace:
Práca popisuje princípy vykreslovania opticky aktívnych objemových dát v reálnom čase a skúma možnosti využitia týchto metód na realistické vykreslovanie dynamických oblakov nasvietených dynamickým svetlom pre potreby interaktívneho leteckého simulátoru. Ukážka navrhovanej metódy je implemntovaná ako projekt v hernom vývojárskom programe "Unity game engine".
Abstract:
This thesis describes the principles of real-time rendering of translucent volumetric data and researches a method for real-time rendering of dynamic volumetric clouds shaded with dynamic light for purposes of an interactive flight simulation. The described techniques are implemented in a demonstration Unity game engine project.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.