Vykreslování volumetrických oblak v reálném čase – Bc. Juraj Pálenik
Bc. Juraj Pálenik
Diplomová práce
Vykreslování volumetrických oblak v reálném čase
Real-time rendering of volumetric cloud
Anotace:
Práca popisuje princípy vykreslovania opticky aktívnych objemových dát v reálnom čase a skúma možnosti využitia týchto metód na realistické vykreslovanie dynamických oblakov nasvietených dynamickým svetlom pre potreby interaktívneho leteckého simulátoru. Ukážka navrhovanej metódy je implemntovaná ako projekt v hernom vývojárskom programe "Unity game engine".Abstract:
This thesis describes the principles of real-time rendering of translucent volumetric data and researches a method for real-time rendering of dynamic volumetric clouds shaded with dynamic light for purposes of an interactive flight simulation. The described techniques are implemented in a demonstration Unity game engine project.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d099f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.