Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu – Bc. Jan Mašinda
Bc. Jan Mašinda
Bakalářská práce
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Marketing expenditures and their impact on the size of turnover
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem marketingových výdajů ne velikost obratu v e-commerce trhu, konkrétně na zbožových srovnávačích. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit využití marketingových nákladů na reklamu a propagaci výrobků na tuzemských zbožových srovnávačích pomocí analytických nástrojů společnosti Dataweps s.r.o., konkrétně nástroje Beed. Teoretická část byla vytvořena a zpracována …víceAbstract:
In this work i deal with the influence of marketing expenses and the size of turnover in the e-commerce market, specifically on goods comparators. The aim of this work is to evaluate the use of marketing costs for advertising and promotion of products on Czech and Slovak goods comparators using analytical tools of the company Dataweps s.r.o., specifically bidding tool named Beed. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tf3uz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.