Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
call centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Call centrum jako součást podpory klienta
(Adéla Jílková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
(Grocholová Grocholová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbf2i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
(Alena Ledvinová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa2ji/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
(Martin Dřímal)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mws5k/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum
(Martin Malý)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/yredy/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
(Magdaléna Jurušová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8557 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Call centrum na platformě Asterisk
(David Rykala)2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/115962 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Práce na příbuzné téma
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
(Petr Voříšek)2018, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//z3juru// | Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb | Práce na příbuzné téma
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma