Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 15 prací)
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
 (Ekaterina Kandakova)

2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/r093n/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
 (Dušan Mladenović)

2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
 (Simona Hreščáková)

2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma

Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
 (Veronika Kundríková)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
 (Ekaterina Samarina)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Práce na příbuzné téma

Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management
 (Alice Brzoňová)

2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p8g4j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Application of content marketing in marketing communication of universities
 (Katarína Marečková)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//ao8bf1// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx
 (Peter ŽENČICA)

2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3qwhej// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx
 (Peter ŽENČICA)

2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3qwhej// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Event marketing jako nástroj pro zvýšení povědomí o značce Mexx
 (Peter ŽENČICA)

2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3qwhej// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 15 prací)