Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
the brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Business plan for the production of a mono-brand product
(Kseniia Fedorishcheva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/py03q/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The impact of social media marketing on brand loyalty
(Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tu34f/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
(John Love Joy Sahaya Raj)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//4km6o8// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The Communication concept of the brand Bomma
(Eva Kozarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78491 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma