Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
povedomi a hodnota znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky VŠE mezi uchazeči a studenty
(Eliška Hronová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88940 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
(Jaroslav Frantík)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zzkyw/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Povědomí a vnímání zvolené značky
(Jana Benáčková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r04rfj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
(Karolína Ivanovová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113265 | Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Pickwick na českém a slovenském trhu
(Zdeněk Dopita)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74753 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
(Anzhelika Khaustova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljqde/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vybudování a strategické řízení značky
(Částka Částka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
(Jana Marešová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//aos715// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma