Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand elementsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
(Jiří Šimon)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq73u/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Branding – its history and new challenges
(Eliška Veselá)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e4914/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
(Angelika Filová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/smrhe/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
(Yelena Khegay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83802 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma