Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prani potreby a ocekavani zakaznikuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Radek Chvosta)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9mzl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Roza Ilinova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h30yb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Nhu Quynh Nguyenová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ydutd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
(Kateřina Šefčíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/muomf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Anna Hanáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrocb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Lucie Flachsová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqevl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
(Jan Kolář)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1xzm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti zákazníků společnosti MS Composit s.r.o.
(Petra Hochmanová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7xlr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
(Miroslava Trojáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/au0tr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma