Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
czech consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
(Jorge Andres Lopez Ramos)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24544 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
(Karol Juliana Garcia Rivero)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6iiq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analysis of the difference of the harmonised index of consumer prices and the national consumer price index in the Czech Republic
(Václav Vrabec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42004 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Taste and Foodpairing in Czech Traditional Meals
(Varvara Stepanova)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/ce2gc/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumer groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al Frouh)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86809 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
(Milena MERHOUTOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gha7qo// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma
Reconceptualising "mainstream" youth: An examination of young people's consumer lifestyles in the Czech Republic
(Michaela Pyšňáková)2011, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/czm8q/ | Sociologie (čtyřleté) / Sociologie | Práce na příbuzné téma