Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
keywords marketing communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Sanzhar Isakov)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1f17/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Ulkar Aliyeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Secrets of Communication
(Aristarkh Avdeyev)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hsyq7/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication
(Sahib Aliyev)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pw2rl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitute of Corporate communication with media
(Alyona Ilyushkina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9zpp/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Ethics, related to organizational communication.
(Ladislav Centár)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qxnmc/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Advertisement-new phenomenon of communication
(Kanan Baghirov)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z36j8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Katarína Marešová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cklye/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Katarína Marešová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cklye/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma