Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
local marketKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Competing with Gigants. Survival Strategies for Local Companies in Global Market.
(Nikita Yuskov)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j2qf3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Regulatory Culture of the Italian Energy Market: a potentional conflict with the vision of market liberalization?
(Lukas Grossi)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yy8q0/ | Mezinárodní teritoriální studia / Energetická bezpečnost (angl.) | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
(Aybüke Uzsoylu)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j87sm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Impact of Job Creation Investment Incentives on Local Labour Market in the Czech Republic
(Jan Králíček)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74304 | Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
EU Trade Policy in Relation to Central Europe and Its Impact on Local Market: the Case of the Czech Republic
(Jan Poskočil)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20412 | Economics of International Trade and European Integration / | Práce na příbuzné téma
Multinational brands versus local brands on the Czech market
(Karolina Pořízková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ftn89/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
(Pavel Kutov)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86786 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
(Katharina van den Berg)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rlcod/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma