Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
evaluation of the brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluation of the Company's Competitiveness
(Bibin Mathew)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/u45p3/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumer groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al Frouh)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86809 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Euro-attitudes in the Czech Republic - A new way to measure distance between political parties in relation to the EU
(Dániel Péter)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kenyh/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
The effect of female management on company environment and consequential sustainable growth within the Central and Eastern European region
(Lizaveta Bykava)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89944 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Kristián Baffi)2014, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fwgq5/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma