Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

vize znacky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Budování značky
 (Sabina Roubičková)

2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id//9ws1vw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

Proces budování značky
 (Anna Lžičařová)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/q2rh7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.
 (Tereza ŠVOLÍKOVÁ)

2016, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//gl82gf// | Design / Fashion design | Práce na příbuzné téma

VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu).
 (Stanislava MALCOVÁ)

2017, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//huwb2j// | Design / Fashion design | Práce na příbuzné téma

VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu).
 (Václav ZIEBA)

2018, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//1s03s2// | Design / Fashion design | Práce na příbuzné téma

VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu).
 (Václav ZIEBA)

2018, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//1s03s2// | Design / Fashion design | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující proces budování značky
 (David Cvrkal)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k4c6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma

Budování značky v digitálním prostředí
 (Aneta Plecová)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uxubae// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Budování značky Ollies
 (Sívková Sívková)

2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/tw15x/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)