Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
asociace znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky Vagón Café
(Václav Bednář)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
(Kristýna Dohnálková)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wtus0g// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje značky Provident v posledních 10 letech
(Rudolf Zahradník)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//srcmpw// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Měření hodnoty vybrané značky
(Vladyslava Molodzinovska)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bpl2u0// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
(Tomáš Svoboda)2013, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m3qeo/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Baťa - výzkum postavení značky
(Petr Dlouhý)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68539 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Mentální a fyzická dostupnost značky Bohemia chips
(Karolina Kůtová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73954 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza image značky na trhu s obuví
(Diana Pavlíková)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146694 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma