Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
private labelsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Private Labels
(Zuzana Kolmačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
(Barbora Hegyiová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58519 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
(Lysková Lysková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zjc7g/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
(Tomáš Hamrák)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6709/vsh_m_b1/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
(Jana Kosinová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gjrp3q// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů
(Lucie SAMCOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//58t02c// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
(Tereza Svobodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81869 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
(Anna Klašková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//jmsalt// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vnímání privátních značek zákazníky maloobchodů
(Lucie SAMCOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//58t02c// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma