Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

directx

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Zobrazení stínů ve scéně s využitím knihovny DirectX
 (Jozef Kobrtek)

2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//tpulb1// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Využití knihoven Managed DirectX pro tvorbu počítačových her
 (Vojtěch Přehnal)

2008, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dznsa/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Mobilní navigace v prostředí DirectX
 (Pavel Dvouletý)

2010, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/78662 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Tvorba 3D grafické knihovny v Object Pascalu s použitím technologie DirectX
 (Libor HRABOVSKÝ)

2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//vl7d5q// | Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Pixel shader jako prostředek počítačové grafiky v DirectX
 (Jozef LIPOVSKÝ)

2013, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//roouub// | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma

Využití frameworku XNA při vývoji her
 (David LIBERDA)

2010, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//4tujkz// | Informatika / | Práce na příbuzné téma