Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vplyv reklamy. advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vplyv reklamy na deti
(Stanislava Čavojská)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zfiff/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Súčasná premena vonkajšej reklamy a jej vplyv na vizuál verejných priestorov mesta Bratislava
(Terézia Buková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jcwis/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
(Michaela ILKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//r3119n// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
(Matúš Bujňák)2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ixruk7/ | (B0413) Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
(Margaréta Midliková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uz3g20// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
(Ľuboš Kubena)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//66dity// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
(Mária Fileková)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8anq/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu
(Petra Barčáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k7k0v/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Linguistic Devices in Airline Advertising Slogans
(Lucia PODOLONOVIČOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//cr8uyt// | Filologie / Anglická filologie | Práce na příbuzné téma
Aktuálne trendy v bankovníctve a ich vplyv na marketingové rozhodovanie banky
(Lukáš Volárik)2012, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/qlmd6/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma