Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
efektivita vernostnich programuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
(Dagmar Grauová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ccreq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivita věrnostních programů na příkladu konkrétní firmy
(David Průša)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87540 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
(Jakub Železný)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tt2ai/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu letecké společnosti ČSA
(Hana Hasalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ckc9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Data mining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů
(Jakub Hořák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x66mz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti
(Marie Kopolovičová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b5jdd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Datamining a jeho využití pro zvyšování efektivity věrnostních programů v rámci obchodního modelu společnosti
(Pavel Mašek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8b6y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
(Markéta Březíková)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v5mrfk// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma