Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

makro o environment

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Strategická analýza makro a mikroprostředí v oblasti služeb distribuce plynu poskytovaných E.ON ČR s.r.o.
 (Jakub Pilný)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/fbu30/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Marketing als elementarer Erfolgsfaktor im Unternehmen - aufgezeigt am Beispiel der Großhandelskette Makro Cash & Carry ČR, s.r.o.
 (Natálie ÜBERALL)

2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//zymt2a// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Strategický management společnosti Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
 (Michael Fišer)

2010, Bakalářská práce, Hornicko-geologická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/82957 | Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin | Práce na příbuzné téma

Social and financial effciency of microfinance institutions: Developing markets, macro environment and financial inclusion
 (Natálie Soldátková)

2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79114 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma

Development of value-based management within selected European industries considering economic environment and increasing regulations
 (Gernot Gruber)

2023, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//o176ui// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingového prostředí společnosti Laufen CZ s.r.o.
 (Šárka Urbánková)

2006, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/1416 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.
 (Veronika MATYSOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//pdy9hw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma