Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nove marketingove prostrediKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
(Jessica Nováčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//7ftzbj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Aplikace nových technologií v marketingovém prostředí
(Ivo Janovský)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/np70p/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
(Adéla Richterová)2024, absolventská práce, Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
• http://theses.cz/id/7pinwh/ | Ekonomicko-právní činnost / | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
(Alena Telínová)2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gx3gkj/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
(Silvie Hynčicová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
(Marek Šimr)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p8kgn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
(Lenka Obročníková)2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/mz9lw/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
(Adam Stránský)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12626/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Alena Krýchová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/h3udc/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
(Irina Gorbik)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzo0y/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma