Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uvedenie notebookov pre spotrebiteľov na trh v Českej republike, príklad firmy Hewlett-Packard
(Eva Petrová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/1996 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza preferencí značky na trhu notebooků
(Jan Tyleček)2009, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/72379 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu notebooků
(Markéta Hrdličková)2008, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/69598 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma