Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Asistivní technologie a pomůcky pro osoby se zrakovým postižením
(Radim Paseka)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uc20z/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Pomůcky pro osoby se sluchovým postižením se zaměřením na komunikaci
(Julie Pecháčková)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vscrs/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Účelnost kompenzačních pomůcek pro osoby s tělesným postižením
(Veronika Glembek)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tqsbv/ | Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika Výtvarná výchova | Práce na příbuzné téma
Vytváření materiálů pro podporu rozvoje čtení na 1. stupni základní školy pro sluchově postižené
(Tereza JIŘÍČKOVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//bb0i9s// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Automobil jako pomůcka pro osoby s tělesným postižením
(Marta ŽIŽKOVÁ)2023, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//4tkzml// | Zdravotně-sociální péče a rehabilitace / | Práce na příbuzné téma
Zajišťování prostředků na pořízení kompenzačních pomůcek pro osoby se zrakovým postižením
(Jana Nerudová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jv1t4/ | Speciální pedagogika / Speciální andragogika | Práce na příbuzné téma
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
(Eva Straková)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zbs22/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
(Lucie Kaděrová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mqdq9/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
(Jana Šustáčková)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh2pj/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
(Klára Zatloukalová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dwwrj/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma