Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
(Leia Rohachova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94444 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
(Terézia Čížiková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91514 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vůně antropologie: etnografie parfému
(Dominika Kubínová)2024, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//s4tnha// | Sociální a kulturní antropologie / | Práce na příbuzné téma
Určování chemické struktury molekul parfému pro forenzní databázi
(Michaela Trajerová)2024, Diplomová práce, Fakulta chemicko-inženýrská / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//n95c8z// | Analytická chemie / | Práce na příbuzné téma
Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh
(Kristýna Houbová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xmkbr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Flakon a obal parfému
(Adéla KANDRNÁLOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sq56jp// | Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design | Práce na příbuzné téma
T: Parfém v reklamní fotografii 20. století
(Lukáš Němeček)2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ddv7g/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního chování na trhu parfémů
(Daniela Krčová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//uk3ik8// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Srovnání vnímání reklam značek parfémů pro muže a ženy
(Klára Kopecká)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149663 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopady světové finanční krize na mezinárodní obchod s parfémy a produkty na rty vybraných evropských zemí
(Tereza Arltová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92380 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma