Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Image v marketingu z pohledu psychologie
(Cristina Burlac)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt5lt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
(Anna Matějáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
(Kateřina Kročková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing a image značky adidas
(Klára Jíchová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22167 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic