Theses on the same topic (having an identical keyword):
AAA Auto a.s.Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Akciová analýza, Posouzení vhodnosti investice do akcií AAA Auto Group N.V.
(Stanislav Bican)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/voikp/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Analýza a návrh marketingových procesů ve společnosti AAA Auto
(Ksenia Gamazova)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42000 | Aplikovaná informatika / Informatika | Theses on a related topic
Podnikatelský plán - založení nové pobočky AAA Auto International a.s.
(Radka Součková)2017, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//elec3a// | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Theses on a related topic
Stakeholder management v AAA Auto a.s.
(Zuzana Tomsová)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//qrub3t// | Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku | Theses on a related topic
Finanční analýza autocentra AAA AUTO, a. s.
(Pavel Tuček)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14019 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingová strategie AAA AUTO na trzích CZ a CEE
(Tadeáš Havlíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a80jd/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
(Jan LÖBL)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hctowf// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
(Tamara Komínová)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/n4nbk/ | Účetnictví a finanční řízení podniku / | Theses on a related topic
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
(Libor Kellner)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/n6m5l/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
(Luboš Caninec)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/cu1ig/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Theses on a related topic