Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Věrnostní programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Aktuální trendy v letectví
(Andrea Finelli)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/nobnc/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
(Narek Arzumanyan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//b49uft// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
(Eva Trávníčková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gj5wk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní obchodně-právní vztahy subjektů v civilním letectví
(Veronika Bordovská)2012, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rfthy/ | Právní specializace / Právo a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
(Jaroslava Nová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o4e6j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu Českých aerolinií
(Monika Zárubová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f41qj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma