Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mediální partnerstvíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v mediálním partnerství
(Nikol Táborská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57408 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Jazykové prostředky hudebních recenzí v týdeníku Reflex
(Adéla Konečná)2007, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ss1hn/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz Václava Klause v týdeníku Reflex v druhém prezidentském období
(Michaela HANKEOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4bwf64// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v mediálním partnerství
(Nikol Táborská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57408 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma