Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
(Jiří Tabáček)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30798 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
(Ondřej Balabuch)2011, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//pgua7c// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing na YouTube - video marketing
(Eduard Karapetyan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1lbb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Hana Sysová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eczbx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing vybrané firmy
(Valerie Zrubecká)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xt534/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
(Lada Šilhavá)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/limy3k/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
(Ondřej Rulf)2015, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/cdkogm/ | Projektové řízení inovací v podniku / | Práce na příbuzné téma
Internetová reklamní kampaň a měření její efektivnosti
(Karolína Zavadilová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/axm1z/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání
(Egor Nefedov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83208 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma