Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
přímý marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
(Jaroslava KOŘENÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//6zxgz5// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza a implementace nejvhodnějšího nástroje na rozesílání internetového direct mailu
(Jiří Nagy)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65955 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
(Martina Wimmerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f67zs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
(Karolína Krupková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
(Mariya Manuilova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hj1bg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
(Daniela Mikšaníková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3zyz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Média a nástroje direct marketingu
(Jakub Oth)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qldmb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
(Kateřina Škáchová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
(Petra Neumannová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8tmu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástroje direct marketingu na trhu B2B na příkladu konkrétní firmy
(Kamil Prouza)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57593 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma