Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Gruzie

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 30 prací)
Zhodnocení potenciálu cestovního ruchu Gruzie - region Tbilisi
 (Martin Hencl)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11211 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Podnikatelské prostředí Gruzie
 (Ekaterina Fedoteva)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//4flvjp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Tradiční život obyvatel regionu Svanetie v Gruzii a jeho ovlivnění rozvojem cestovního ruchu
 (Albina Iskandarova)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//hcy2wu// | Hospodářská a kulturní studia / | Práce na příbuzné téma

Předpoklady a trendy rozvoje cestovního ruchu v Gruzii
 (Vendula BEŇUŠKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//h5yzgn// | Geografie / Ekonomická geografie a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
 (Dominika Blahútová)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/70263 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
 (Ellen Venkrbcová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83664 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
 (Milada Jurošková)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
 (Petra Hartmanová)

2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma

Země původu potravin jako značka kvality
 (David VOLKE)

2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//nybrss// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
 (Petra Trlicová)

2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/118034 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 30 prací)