Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
GruzieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zhodnocení potenciálu cestovního ruchu Gruzie - region Tbilisi
(Martin Hencl)2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11211 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Podnikatelské prostředí Gruzie
(Ekaterina Fedoteva)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4flvjp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Tradiční život obyvatel regionu Svanetie v Gruzii a jeho ovlivnění rozvojem cestovního ruchu
(Albina Iskandarova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hcy2wu// | Hospodářská a kulturní studia / | Práce na příbuzné téma
Předpoklady a trendy rozvoje cestovního ruchu v Gruzii
(Vendula BEŇUŠKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//h5yzgn// | Geografie / Ekonomická geografie a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
(Dominika Blahútová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70263 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
(Ellen Venkrbcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83664 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
(Milada Jurošková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Petra Hartmanová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Země původu potravin jako značka kvality
(David VOLKE)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//nybrss// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
(Petra Trlicová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118034 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma