Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace společnosti Bonami
(Lucie Budská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85693 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Product placement jako nová forma komerční komunikace
(Richard Unruh)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2n9m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
(Štěpán Kadlec)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvhtq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
(Eva Hůlová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79432 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace českých sportovních značek
(Štěpánka Potočková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84954 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
(Thanh Hang Nguyen)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52995 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace značky Made in Czechia ve vybraném regionu světa
(Nela Figurová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69266 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma