Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Business-to-Consumer

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

The Benefits of Social Media as a Means of Business Development for Small Organizations
 (Madeleine Latapie)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/58441 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
 (Sarath Thulaseedharan Mallika)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
 (Daniel Mark Sargeant)

2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f35hp/ | English Language for Education / | Práce na příbuzné téma

The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
 (Trupeshkumar kanubhai Patel)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
 (Elina Andriasova)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma

The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
 (Olga Kurbatova)

2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z9pmf/ | Sociologie / Kulturní sociologie (angl.) | Práce na příbuzné téma

Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
 (Anna Isakova)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/yp8l8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
 (Sara Monnecchi)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
 (Michail Tsikerdekis)

2012, Disertační práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/messf/ | Informatika (čtyřleté) / Informatika (angl.) | Práce na příbuzné téma