Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
InternetKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Kristián Baffi)2014, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fwgq5/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Corporate Branding in Online Startups
(Pavlína Fojtíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58455 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
(Nikunj Pankajkumar Patel)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8xb5h6// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Corporate Branding in Online Startups
(Pavlína Fojtíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58455 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Corporate Branding in Online Startups
(Pavlína Fojtíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58455 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Copycats among internet-based companies: Success via imitation
(Ilya Niklyaev)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52423 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma