Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PPC kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Porovnanie osobnostných charakteristík a životnej spokojnosti medzi aktívnymi a pasívnymi používateľmi sociálnej siete TikTok
(Laura Pečnerová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ewccx/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Sociálne siete ako komunikačný a marketingový nástroj
(Daša Pirková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqwoj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Špecifiká komunikácie sprostredkovanej počítačom v prostredí sociálnej siete Facebook
(Simona Jarinová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tz1vx/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma