Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vícerozměrné metodyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
(Klára Horelicová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gy0r1/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
(Michaela Zářecká)2018, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zhbld/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
(Jitka Benešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia2pl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma