Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Advertisement – new phenomenon of communication
(Ladislav Centár)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyj2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
(Ella Rozmanová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69437 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
(Monika Mokrá)2014, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/dsxmif/ | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů | Práce na příbuzné téma
Online reklamní kampaň značky Colvia
(Kowolowská Kowolowská)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/iwc3z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
(Jakub Fryč)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ai6ks/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
(David Čermák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/onsh8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
(Eliška Krulišová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49622 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
(Jindřich Skrip)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ai0ya/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální reklamní kampaň produktu
(Kateřina Cmuntová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w6zc6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma