Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
management uměníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
(Filip Bojko)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ywdof/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
(Václav Šlehubr)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nmnka/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
(Karpeta Karpeta)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fig3m/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fond na podporu umenia
(Andrea Blahová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91799 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix koncertu
(Lukáš Langer)2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/gjbkl/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
(Lenka Vlčková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d422f/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
(Veronika Žídková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e88ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma