Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
institucionální reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
(Petra Zelinková)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqdmb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
(Petr Galuška)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bfs1z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
(Vendula Kejřová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nwupe/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie vybrané instituce
(Daniela Brkičová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o2l6u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
(Ondřej Drápalík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86625 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image neziskové organizace
(Adéla Kocourková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53182 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
(Magda Neuwirthová)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45244 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
(Barbora Spitzerová)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//plrk30// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma