Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značka PedroKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
(Natálie Havlíčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fi13gi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikace zdravého životního stylu
(Kateřina Beranová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h1xjkk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace zdravého životního stylu
(Jana Konečná)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b1sar7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
(Róbert Motúz)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1bm7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt zlepšení služeb a marketingové komunikace vybrané firmy
(Jitka Kovandová)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c5n075// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
(Monika Kopečná)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zkiyz/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje na internetu
(Martin Soldán)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vt61z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hudba jako nástroj prodeje
(Milada Weisová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k293u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality poskytovaných služeb pomocí metody Mystery Shopping
(Tim Poláš)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/98bo1n/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonimika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Osobní prodej jako nástroj marketingové komunikace ve společnosti Autostyl a.s.
(Jan Vondruška)2021, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//1fkodr// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma