Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
(Anna Hrachovcová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqvpy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing research for new product launch
(Aigerim Sultanalieva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5igm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Katarína Marešová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cklye/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Iuliia Vlasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3039/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
(Sofya Chernysheva)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/monu4/ | Finance / | Práce na příbuzné téma
Application of financial analysis and fundamental analysis to evaluate companies from the technology industry
(Elie Nehme)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ztj6p/ | Finance a účetnictví / Finance (angl.) | Práce na příbuzné téma