Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamní apelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reprezentace stereotypů v reklamní kampani České spořitelny 2021
(Lucie Vlčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//qaowvn// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Případová studie tvorby reklamní kampaně
(Lenka Grundová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rh52f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace České spořitelny, a.s.
(Kateřina Lajnová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/mf3c0/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
(Kristýna Čejdová)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//helfxu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
(Kristýna Čejdová)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//helfxu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma