Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
(Petra ANDĚLOVÁ)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//nkdqzc// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
(Nikola Guzdková)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/loc3f/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
(Tereza Pavlíková)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6417 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
(Soňa ČEPLOVÁ)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4etiv0// | Speciální pedagogika - poradenství / | Práce na příbuzné téma
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
(Hana CHLUMSKÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//1oxmz1// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
(Monika MIŇOVSKÁ)2023, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//iq44bv// | Speciální pedagogika - intervence / | Práce na příbuzné téma
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
(Tereza KOLOUCHOVÁ)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//3d40wo// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Marta Plecitá)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hbykd/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
(Eva Straková)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zbs22/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
(Lucie Kaděrová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mqdq9/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma